Voorheen kon je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Inmiddels is het nummer van onze website verwijderd. Wij leggen graag kort uit waarom.

Wij vinden het belangrijk om elke klant goed en correct te helpen met zijn of haar vraag / probleem. Telefoontjes zijn niet te plannen en vaak is er ook wat uitzoekwerk noodzakelijk om de klantvraag of het probleem helder te krijgen. Wanneer een ogenschijnlijk simpel telefoontje binnenkomt, kan dit er voor zorgen dat wij ons uitzoekwerk moeten onderbreken. Na het telefoontje moeten wij dit weer oppakken en dat is niet efficiënt, terwijl wij de klant die belde voor een nieuw wachtwoord, telefonisch uit veiligheidsoverwegingen niet verder konden helpen.

Zo ontstaat er dubbel werk en dat kost veel tijd. Via een bericht via e-mail of het contactformulier kunnen wij op volgorde van binnenkomst elk bericht de aandacht geven die het nodig is en dit ook meteen terugkoppelen. Een ander voordeel is dat er zo makkelijk terug te zoeken is in de klanthistorie. Indien nodig bellen wij alsnog na ontvangst van het bericht om het een en ander af te stemmen.

Hiermee hopen wij alle klanten en mogelijk toekomstige klanten voldoende aandacht te kunnen geven.